آکورد به نام تا حالا شده فکر کنی چجوریه بی تو شبام
نوشته شده توسط : لیلا

متن آهنگ آکورد به نام تا حالا شده فکر کنی چجوریه بی تو شبام
تا حالا شده فکر کنی چجوریه بی تو شبام

دانلود آهنگ تا حالا شده فکر کنی چجوریه بی تو شبام آکورد

حالا شده فکر کنی به اینکه بهم برسیم

مهم نباشه حرف کسی بچینیم همو ببینیم دل سیر

بفرست واسه من آهنگی که گوش میدی شبا

دوس دارم حرف بزنی حتی اگه دیره الان

یه تو میدونی من همه چیمو میدم برات بمونی برام

بفرست واسه من آهنگی که گوش میدی شبا

دوس دارم حرف بزنی حتی اگه دیره الان%

یه تو میدونی من همه چیمو میدم برات بمونی برام

جاته دل من حواسم هست بهت مراقبتم

میخوام که باشه با تو فاصله کم%

نمیزنم دست بهت چون عاشقتم

وقتی میای دیدنم همه فکرم اینه%

باشی تو تنم به خودم عطری که دوس داری میزنم

آهنگ معروف حالا شده فکر کنی به اینکه بهم برسیم

بگو براتو همیشگی منم%

بفرست واسه من آهنگی که گوش میدی شبا

دوس دارم حرف بزنی حتی اگه دیره الان

یه تو میدونی من همه چیمو میدم برات بمونی برام

بفرست واسه من آهنگی که گوش میدی شبا%

دوس دارم حرف بزنی حتی اگه دیره الان

یه تو میدونی من همه چیمو میدم برات بمونی برام

بشنوید : صبح بخیر تنها دلیل حال خوبم توی این روزا




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: